شناسه خبر : 51014
یکشنبه 28 آذر 1395 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز "جانبازان" در رامسر آغاز شد

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز ویژه جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رامسر از تاریخ 28 آذرماه لغایت سوم دی ماه بمدت 6 روز آغاز شد.

فاش نیوز - مسابقات قهرمانی تنیس روی میز ویژه جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رامسر از تاریخ 28 آذرماه لغایت سوم دی ماه بمدت 6 روز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما، مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر کشور با عنوان «شهدای غواص» به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 4 و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای غواص این عملیات با حضور 350 شرکت کننده ازاستان های سراسرکشور، از امروز 28 آذرماه تا سوم دی ماه 95 در استان مازندران ( شهررامسر) به رقابت خواهند پرداخت.
در این دوره از مسابقات تمام گروه های ایثارگری اعم از جانبازان نخاعی، قطع عضو، شیمیایی، اعصاب و روان و فرزندان شاهد و ایثارگر در کلاس های مختص به خود، به رقابت خواهند پرداخت.                .                            
قابل ذکر است مسابقات انتخابی استانها برای راه یابی به مسابقات کشوری، آذر ماه سال جاری برگزار و نفرات برگزیده هر استان جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورده اند.                        .
این مسابقات به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران  در رامسر درحال برگزاری است.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi